نمی نویسم!!


دنیای من محمد

به بهاران سوگند که تو بر خواهی گشت،من به این معجزه ایمان دارم

 

سمی نوشت:

 

اینکه دیگر  از تو نمی نویسم

 

دلیل بر فراموش کردنت نیست

 

نمی نویسم چون

 

واژه ای نمی یابم که

 

عشقم را نسبت به تو

 

به تصویر بکشد...

 

من بی تقصیرم

 

تو وصف ناپذیر شده ای!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نوشا
ساعت14:07---1 اسفند 1390
سلام گلم
آپم


فرشته
ساعت18:33---29 بهمن 1390
سلام سمي جونم مرسي از لطفت

دختر تنها
ساعت13:49---28 بهمن 1390
سلام آجی سمیرا...چه خوب که بلاخره آپیدی...
که اینطووووووور...دلیل اینهمه تاخیر در اپ کردن این بود


نوشا
ساعت13:29---28 بهمن 1390
سلام گلم
خوبی؟
انقده غصه نخور
دوری از این دیده ، اما باز یادت میکنم حرمت این آشنایی فرش راهت میکنم
در فراقت ، غم حصار خنده هایم را شکست باز هم از انتهای دل صدایت میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 28 بهمن 1390برچسب:,ساعت 12:58 توسط سمیرا | |


Power By: LoxBlog.Com